اپلبکیشن بازاریاب ما

اپلیکیشن معرفی مشتری

این اپلیکیشن جهت کسب درامد می باشد و 8% هزینه شستشو مشتری را به حساب مشتری واریز می کنند

  1. ابتدا اپلیکیشن را از پایین این صفحه دانلود نموده و نصب فرمایید
  2. شماره همراه خود را وارد نمایید و یک پیامک حاوی کد فعال سازی برای شماره ارسال می شود
  3. ثبت نام نموده حساب بانکی (ملی و تجارت)  و مشخصات درخواستی را تکمیل فرمایید.
  4. .سپس در قسمت پایین اپلیکیشن روی پاکت نامه زده و فرد معرفی را افزوده فرمایید

 

 

 

 

زمان ارسال سفارش به واحد حمل و نقل شعبه مربوطه

 

 

 

 

 

مشتری های معرفی شده به به سامانه توسط واحد سفارش مشخص می شود 24 ساعت زمان می برند تا به مربوط شعبه مربوطه ارسال شود

معرفی کننده مراحل سفارش معرفی شده را تا انتها مشاهده می نمایید و پس از اتمام به قسمت پایان سفارش منتقل می شود و مبلغ 8% (فقط هزینه شستشو) در کیف پول الکترونیکی معرفی کننده ارسال می شود و مبلغ به 200 هزارتومان رسید میتوند درخواست واریز به حساب بانکی نمایند


مزایای بی نظیر جذب مشتری جدید از طریق معرفی مشتری جاری

شرکت ها از جذب مشتری جدید توسط مشتریان جاری به یک دلیل واضح نفع می برند: در میان برخی مزایای دیگر، این روش جذب مشتری هزینه های بازاریابی را کاهش می دهد. نتایج یک پژوهش اخیر نشان داده است که مشتریان بدست آمده از این روش، حاشیه سود و نرخ نگهداشت بیشتری نسبت به دیگران دارند که به بیش از ۲۵ درصد بهبود در ارزش طول عمر مشتری منجر می شود. فعالان عرصه بازاریابی معتقدند که مشتری های ارجاع شده به دو دلیل مشتریان بهتری نسبت به دیگران هستند :

۱. آنها با محصولات و خدمات شرکت تطابق بهتری دارند چرا که فردی که شخص را ارجاع می دهد هم شرکت و هم فرد ارجاع شده را می شناسد

۲. هم چنین یک دوست می تواند به دیگری در درک و استفاده از خدمات و محصولات کمک کند.

اما تاکنون کسی این موارد را بررسی نکرده بود.

یک پژوهش تازه، ۱۸۰۰ مشتری جدید یک بانک آلمانی و مشتریان موجود که این افراد را ارجاع داده بودند را به همراه ۳۶۶۳ نفر از مشتریانی که با روش های دیگر به جمع مشتریان بانک اضافه شده بودند، مورد بررسی قرار داد. پژوهشگران دریافتند شباهت هایی در سودآوری بین ارجاع دهندگان و ارجاع شدگان وجود دارد که حاکی از آن است که ارجاع دهندگان باور دارند کسانی که به بانک ارجاع می دهند تطابق خوبی با خدمات بانک خواهند داشت.

آن ها همچنین دریافتند افرادی که توسط مشتریان قدیمی، طولانی مدت، ثابت و با سودآوری بیشتر ارجاع شده بودند نسبت به بقیه، به مشتری های سودآوری تبدیل شدند.

همچنین مشتریان ارجاعی حدود چهل درصد بیشتر احتمال داشت بعد از خروج فرد ارجاع دهنده از بانک، آن ها نیز بانک را ترک کنند که حاکی از این است که روابط اجتماعی نقش مهمی در نگهداشت مشتری ایفا می کند.

این پژوهش مزایای بیشتری از مشتریان ارجاعی را آشکار می سازد که ممکن است به طور خاص برای شرکت هایی که توانایی محدودی در دسته بندی مشتریان احتمالی دارند یا محصولات پیچیده ای عرضه می کنند که شناخت بهترین مشتری برای آن مشکل است، مفید باشد.

این پژوهش نشان می دهد، شرکت ها می توانند با تشویق مشتریان پرسود خود به ارجاع دیگران به شرکت، سود بیشتری به دست آورند.

 

 

نسخه 1.0.0 - بروز رسانی 1400/11/27